AAU inviterer elever fra gymnasier og erhvervsskoler til Brobygning 2007

Aalborg Universitet åbner den 13. august for tilmeldingen til Brobygning 2007. Brobygning er et tilbud til afgangselever fra landets gymnasier og erhvervsskoler om at besøge en uddannelse på Aalborg Universitet i tre dage.

Lagt online: 13.08.2007

Formålet med Brobygning 2007 er at bidrage til, at afgangseleverne får et bedre indblik i en uddannelse og i hverdagen som studerende, således at de forhåbentlig bliver bedre rustet til at foretage deres endelige studievalg. Brobygningsarrangementet foregår tirsdag til torsdag i uge 43 og 44.

Brobygning er et tilbagevendende arrangement, der har eksisteret siden 2002. Universitetet har plads til ca. 800 elever i løbet af de to uger arrangementet løber. Stort set alle uddannelser på universitet medvirker til arrangementet, som foregår i et samarbejde mellem Studievalg Nordjylland og Studievalg Midt- og Vestjylland samt de tre fakultetsområder: Humaniora, Samfundsvidenskab og Ingeniør-, Natur- og Sundhedsvidenskab på Aalborg Universitet.

Læs mere om Brobygning og om Aalborg Universitets uddannelser.

Lene Saldern Agger, Studieforvaltningen Telefon: 9635 9437