Gratis med bus til Brobygning

I uge 43 og 44 byder Aalborg Universitet indenfor til Brobygning. Her får elever på gymnasier og erhvervsskoler mulighed for at besøge en uddannelse på AAU i tre dage. For at flest mulige vælger at tage til Brobygning på en af regionens uddannelsesinstitutioner har Region Nordjylland valgt at betale for transporten til og fra Brobygning.

Lagt online: 17.09.2007

Tilbuddet om gratis bustransport gælder for elever, der bor i Region Nordjylland og som ønsker at deltage i Brobygning på en uddannelsesinstitution i regionen - herunder Aalborg Universitet.

Brobygning er et tilbagevendende arrangement, der har eksisteret siden 2002. På AAU har vi plads til cirka 800 elever i løbet af de to uger, arrangementet løber. De fleste uddannelser på universitetet medvirker ved arrangementet, som foregår i et samarbejde mellem Studievalg Nordjylland og Studievalg Midt- og Vestjylland samt de tre fakultetsområder: Humaniora, Samfundsvidenskab og Ingeniør-, Natur- og Sundhedsvidenskab på Aalborg Universitet.

Tilmeldingsfristen for Brobygning er den 21. september.

Læs mere om Brobygning på AAU