Aalborg Universitet København klar til flytning

Aalborg Universitet København flytter til sin nye attraktive campus pr. den 1. juli 2012. De følgende to måneder vil blive brugt til selve flytte- og indretningsprocessen, så campus står klar til både studenter og staben fra mandag morgen den 3.september 2012.

Lagt online: 14.06.2012

Alle Aalborg Universitet Københavns uddannelser udbydes fra d. 3. september i den nye campus i sydhavnen, der vil få adressen A.C. Meyers Vænge 15, 2450 København SV.
Alt tyder på et meget stort optag til det nye studieår, men der vil blive tilvejebragt de tilstrækkelige lokaler, således at undervisningen vil blive afviklet inden for de normale tidsrammer. Nokia bygningerne med adresserne Frederikskaj 10B og Frederikskaj 12 overtages desværre først i slutningen af 2012/2013.

Studiestart 3. september
Selve studie-og semesterstart foregår mandag den 3.september på den nye adresse og da det er første gang, at Aalborg Universitet København byder velkommen på den nye campus, vil Aalborg Universitets rektor, Finn Kjærsdam, officielt byde alle de studerende og ansatte velkommen til de nye rammer.