Studievejledningen på AAU inviterer til virtuel vejledning om kvote 1 på Facebook

Tirsdag den 30. juni kl. 8-18 inviterer Studievejledningen på AAU til virtuel vejledning om kvote 1 på Facebook-siden ”Bliv studerende på Aalborg Universitet”.

Kvote 1-event: vejledning på facebook

Tirsdag den 30. juni fra kl. 8-18 inviterer AAU's studievejledning til virtuel vejledning på Facebook. Det sker ved en "kvote 1- event" på Facebook-siden "Bliv studerende på Aalborg Universitet". Eventen henvender sig til dig, som er potentiel ansøger til en af AAU's bacheloruddannelser, og som har spørgsmål inden ansøgningsfristen den 5. juli kl. 12. Studievejledere sidder klar til at besvare dine spørgsmål angående adgangskrav, ansøgningsprocedure, standby, kvotient m.m.

"Bliv studerende på Aalborg universitet"

Studievejledningens Facebook-side henvender sig til dig, som kan have lyst til at studere på AAU, og som står overfor at vælge en bacheloruddannelse på AAU. Ambitionen med Facebook-siden er at klæde dig bedst muligt på, så du kan træffe et velunderstøttet uddannelsesvalg. Det gøres blandt andet ved at tage fat i emner som:

• Bolig: hvordan finder jeg en bolig i min uddannelsesby?
  • Økonomi: hvor langt rækker en SU?
  • Studiejob: hvordan får jeg et studiejob, og hvad har jeg tid til?
  • Studieform: hvordan er det at læse på AAU, og hvad er problemorienteret projektarbejde?
  • Studieliv: vi viser dig studielivets mange facetter (praktik, udenlandsophold, fritid etc.

Tilmeld dig og spørg løs

Det er meget enkelt at deltage i eventen! Du skal blot tilmelde dig på Facebook og stille dit spørgsmål på væggen. Studievejledningen glæder sig meget til at hjælpe dig.

her finder du Studievejledninges Kvote 1-event på facebook